Facebook名片

2013年5月22日 星期三

Episode Seventeen

我必須承認,我只係一個普通既男人。我喜歡漂亮既女孩子,面對誘惑,亦會有正常男人既生理反應。

響男人既行為模式裡面,「細佬」既地位,舉足輕重。大腦同埋細佬既關係,有時好似一個老闆同一個喜歡自把自為既伙計一樣。當面對誘惑既時候,場面就好似老闆同伙計,鬥智鬥力既角力一樣。最後誰勝誰負,好多時都只係一念之差。

*****

「Ashley,十點幾啦喎,仲唔走?」我問。

Ashley轉身望住我,我見佢臉頰有點紅,大概係飲過點酒。

「我本來走咗。」Ashley站立起來,緩緩向我走過來:「不過知道你今晚開夜,忽然想返嚟搵你。」

我望住Ashley既眼神,我知道之前心穎所提過既「行動升級」應該會響往後既幾分鐘內發生。我吞了吞口水,個心跳到幾乎休克咁滯,心諗:「仆街嘞,呢鑊點算呢?」

Ashley走到我跟前,一手就攬住我,然後響我耳邊,用微弱既聲線說:「CK,我知道你有個拍咗好耐拖既女朋友,不過,試下俾個機會我,你知我對你點的。」

這種經驗,我真係從來都未試過。我覺得我應該係被嚇親,所以當Ashley一手攬住我既時候,我基本上係一碌木咁企響度,完全唔識得郁。

「只要你願意,今晚我係屬於你的。」

我人生既第一次「豔遇」,係咪就會響今晚發生?

又或者,我應唔應該俾佢發生?

由Ashley伸手攬住我,去到響我耳邊講完果兩句說話,頭尾大約都只係十幾秒既時間,我個腦袋,閃過咗無限個問題。好明顯,響呢一刻,我既腦袋同細佬,分別向我既身體發出兩個截然不同既指示。

細佬同我講:「上啦,有得食唔食,罪大惡極呀。食咗先算啦。」

腦袋即刻反駁:「咪亂嚟呀,你諗清楚,咁多年嚟,心穎點樣對你?你對得佢住?」

細佬又駁咀了:「超,你唔講,我唔講,邊個知呀?happy咗先算啦。」

腦袋:「橋,就算你呃到心穎,你呃唔到自己呀。你接受得到要對住心穎講大話咩?你接受得到,呢一世都要有一件事瞞住心穎咩?」

一講到要瞞住心穎,我知道這場交,腦袋應該佔上風了。響日常既工作之中,我係個既虛偽,又常常有好多事情隱瞞既人。但係面對最親既人,我接受唔到自己對佢有任何隱瞞。今日如果我真係聽從細佬既說話,做咗件唔應該做既事出嚟,我會唔會有膽量,將今次既犯錯,如實地向心穎講出嚟?如果今日做錯呢件事,即使我有本事瞞得過心穎,但係我願唔願意,守一個永遠都唔能夠講出口既「秘密」?

我知道,我唔願意。

心穎我係一定會娶的。而我唔希望,響往後既日子裡面,我同呢個女孩子,要有任何丁點兒既東西需要隱瞞。

腦袋知道佢處於優勢了,於是得勢不饒人:「橋,我俾多兩條片俾睇。睇完之後,你同我即刻離開呢度。去片!」

於是,有兩個畫面忽然響我眼前閃過。

第一個畫面,係一個小時候既米梓橋,問媽咪爸爸今晚去咗邊既畫面。媽咪吞吞吐吐地同我講:「爸爸…有嘢做,要返工,今晚唔返嚟訓啦。」我好失望,因為今晚又見唔到爸爸。尋日爸爸明明話會返嚟陪我玩的。

睇完第一個畫面,我當堂征了一征。畫面既最後,還活像政府既宣傳廣告一樣,打出了八隻大字:「一晚歡愉,一世後悔。」

我還未定神,第二個畫面就來了。

呢個畫面,很近期的。影像也沒有之前果一個咁模糊。

是那天,我跟心穎講要去創業既那一幕。心穎忍住淚水叫我放膽去試,唔駛擔心佢。我心裡面還誓神劈願地跟自己說,我要讓心穎往後既日子過得好幸福。

你身後有一個咁樣為你既女孩子,你,真係仆街到要做些傷害佢既事?

你同第二個女孩子搭上,咁樣叫做俾幸福佢?

兩個畫面之後,我certify,今日既擂台上面,腦袋徹底K.O.細佬。

我忽然好像從夢境中醒過來,Ashley說完那兩句話,正準備向我既吻過來。

我連忘推開Ashley,向後退了一步:「Ashley,對唔住。我諗你今晚應該飲多咗啦。」

我響度諗,我或者應該多講幾句客氣既廢話,試圖令場面冇咁尷尬,但實不相瞞,果一刻,我其實係有點驚的。我只想聽從腦袋既話,盡快逃離現場:「我趕時間,我走先了。」

我一支箭地衝出大門,頭也不回地直奔去停車場。我坐上自己既汽車上面,心裡面有種好複雜既感覺,覺得好唔舒服…同埋,好想見心穎。

我將車開到心穎屋企樓下,翻開我部手提電話:「心穎,我響你留下,我想見你。」

當心穎落到大廈地下既時候,我從車子裡走了出來,冇講過一句話,便擁著心穎了。抱得很緊,很用力。

被我抱得好緊既心穎,冇問我發生咩事,只係響我耳邊輕聲說:「橋,我喺度。」

「我一直都喺度。」

*****

好多愛情小說裡面既男女主角,都係愛得轟轟烈烈,死去活來的。響佢地既戀愛故事當中,佢地既眼裡面,亦永遠永遠只有對方,彷彿全世界只係死剩佢地兩個咁款。

我一向覺得,小說就係小說,有些情節係有一點違反人性的。我作為一個正常既男人,即使你有個又靚又索既女朋友,忽然有另一個靚女行喺你面前,你真係會望都唔望一眼?女孩子縱使有個既英俊又有錢既男朋友,見到靚仔行過又真係有本事可以視若無睹?

我唔信囉。

我結婚既時候,班姊妹曾經稱讚我係一個專一既男仔,拍拖十幾年居然冇出過軌。我同佢地講,你如果覺得我冇出到軌係勁既話,心穎則比我勁不知幾多倍了。結婚前既日子,我就只係面對過Ashley既一次誘惑咁大把,比數其實都只係小勝一比零。心穎就唔同喎,由細到大,男孩子既誘惑不斷咁響身邊出現,佢居然冇離開過我,呢個我先覺得係個奇蹟。

Ashley既一次經驗,讓我對「專一」呢個詞語,有重新既體會。亦開始理解心穎所講「你試過就會明白」既意思。兩個人既關係裡面,總會面對一點誘惑。大家都係正常人,面對誘惑既時候,有時會有點心動,總難避免。問題係,你響心動過後,你是否有本事拒絕誘惑?當然,拒絕誘惑所依賴既,係及時既理智。但抗拒誘惑更重要既原素,其實係彼此既關係。你跟另一半關係夠好,彼此既相處讓你感受到足夠既幸福,面對誘惑既時候,你自然會諗多一步。你願意為咗一晚既歡愉,放棄多年累積下來既幸福?你真係願意親手傷害那個對你不離不棄嘅人?

感情是會累積的,一點一滴地累積下來。累積得夠多,抵抗誘惑既能力,理應就越強。唯獨是感情同幸福,所累積既份量,往往卻未必跟時間成正比。那些會出軌既男人,好多都係結婚好多年。於是疑問就來了:點解一起相處咁多年,男女雙方仍然冇累積到足夠既幸福同感情?到底响邊度出咗問題?

聰明既女孩子,總懂得如何響另一半既心裡面,一點一滴地累積幸福既感覺。這些東西,很微小的,但她們每天都在做。要找個詞語去形容這種感覺嘛,是有點困難。比較接近的形容詞,我想大概是「窩心」吧。然而我卻肯定呢種,並唔係愛情小說裡面,果種轟轟烈烈既感覺。到咗今時今日,望見好多朋友,響婚姻上離離合合,我綜合出一個小小既結論…

果啲愛得越轟烈,過程越浪漫越夢幻既戀愛故事,結局往往都係…麻麻地的。

Click here to add 米梓橋 on your Facebook

5 則留言:

  1. 晨早流流, 俾你個故仔搞到眼濕濕添!!

    回覆刪除
  2. 誘惑呢家嘢,最好唔好遇到。我信唔過人地之餘,更信唔過自己,所以都係... 如果人地對自己咁好,咁做真係好PK,正常人最後都係過唔到良心個關。

    同意轟烈論。唔通要斷六親、失工作、無朋友先彰顯到愛情嘅偉大?我明白讀者鍾意睇啲有大反差嘅故事,例如尖子放棄高薪去做司機,但好多現實中嘅人一開始就已經揀啱自己嘅工作去做,呢啲故事永遠上唔到頭條。大反差呢樣嘢只啱小說,唔啱現實囉。

    回覆刪除
  3. 睇晒成個故事真係好感動,亦令我明白好多人生道理,多謝你呀!希望你多d出文:)同埋想借去自己blog分享,可以嗎?

    回覆刪除
  4. 點解 "人在中環" 要有邀請 才可以 讀? @CK

    回覆刪除
  5. 我很幸运,是关于我的婚姻,当夏拉贾博士带回我的丈夫,他与我分开了6个月。是SANDRA的名字。虽然我的嘴巴遍布全身,但还不足以感谢SHARAJA博士对我生命的帮助。我的丈夫和我离婚已经六个月了,没有他,他一直在痛苦和痛苦。所以,我到处寻找帮助,直到我遇到一个关于SHARAJA博士的博客,我在网上联系了他。我向他解释了我的情况,他答应我的丈夫24-48小时回到我身边,如果我的心脏还在为他跳动。我相信他,并且他保证会为我和我的丈夫准备一个咒语。我和哈萨德博士说的时候,我正好打电话给我。他道歉并说他需要我回来,现在我们在过去的9个月里再次幸福地生活...请每位阅读我需要帮助的文章的人都应该通过电子邮件联系Sharaja博士。 sharajasid@outlook.com了解更多信息
    如果你在那里,请仔细阅读
    下面列出的问题在这些方面也很完美......
    (1)你想要你的前任吗?
    (2)你总是做坏事吗?
    (3)你想推广你的办公室吗?
    (4)你想要那些跟随你的女人/男人吗?
    (5)你想要一个孩子吗?
    (6)你想变得富有吗?
    (7)你想绑你的丈夫/妻子吗?
    永远属于你?
    (8)需要资金支持吗?

    回覆刪除