Facebook名片

2013年5月22日 星期三

Episode Sixteen

Vincent單嘢,好快就成為了心穎同我之間既一個「笑話」。成件事既setup,唔湯唔水咁。你究竟係想玩我地一舖當出啖氣,抑或仍然對心穎有點意思想撬我牆腳?還是只係想響一個曾經拒絕過你既女仔面前,顯示一下家陣自己幾咁有錢幾咁有面?唉,咁樣講可能有點刻薄吧,但呢條友,我覺得實在係太低能了。經過咗十年有多既日子之後,佢查實同以前,可能真係冇進步過。我唔敢講佢係咪一個壞人,不過話佢係個「蠢」人,應該唔會點錯。

至於果份「名貴」禮物嘛…咁既環境,對女孩子係咪真係會有吸引力既呢?

「禮物其實係多餘既。」心穎說:「如果真係選擇上房,個大獎應該係Vincent呢個鑽石黃老五,反而唔關份禮物事。講真,如果個女仔真係睇中Vincent,想同佢發展落去既話,即使冇一份咁既禮物擺響眼前,個女仔都可能會上去架啦。所以果條鍊,根本就係多此一舉。有錢既人唔等於一定有自信既,我望見Vincent,我反而覺得,佢將自己所有既價值,都放咗響佢既財富身上。佢所有既自信,都係建立響呢啲財富身上,其實幾可憐。呢種男人,吸引唔到我的。」

「錢對女仔嚟講,尤其係搵結婚對象既時候,唔係唔重要…」心穎笑了笑:「只係有好多嘢,比起錢,都明顯更加重要囉。」

「例如?」我問。

「好抽象架喎。」心穎想了想:「唔知點樣講俾你知,哈哈,假如遲下你有機會你遇到,有女仔向你投懷送抱,令你需要作出選擇既時候,我諗你就會明我講乜嘢啦。」

「你講笑定講真呀?」我覺得好似俾人串多啲:「你唔怕到時我真係俾人挾咗去?抑或你睇死我走唔出你手指罅先?」

「哈哈,你諗下,我同你一齊十年有多啦。」心穎說得輕鬆:「如果十幾年感情,只係一次衝擊你就會俾人挾走既話,咁就證明我一直都睇錯人,唯有認命囉。」

「再講丫,如果真係有女仔埋你身,其實可能係好事。假設面前你真係有誘惑出現,而你如果最終能夠抗拒誘惑,選擇繼續同我一齊,我覺得呢段感情可能會更加珍貴。」

「其實講咩都冇用…」心穎笑著拍了一拍我膊頭:「你試過就會明白的。」

*****

後來,我真的試了。

公司既發展響呢兩年都算係幾順利,公司請多咗人,舊既豆腐潤辦公室,已經放唔落所有同事,唯有焗住搬。搵寫字樓既時候,多少有一啲情意結。最初出嚟做嘢既時候,因為心穎返交易廣場,而我卻響觀塘返工,每次放工去搵佢都覺得山長水遠好唔方便。果陣我成日同自己講,假如遲下我可以搵番份中環工就好囉。到咗呢一刻,手上終於有一點錢,可以讓自己做一點奢侈既事。雖然以商業角度嚟講,其實係有點浪費既:高佬文同我,決定租下一個響中環既寫字樓作為基地,算係正式開始咗《人在中環》既生活。

因為公司業務性質既關係,我請既同事,幾乎清一式係女孩子。我其實一向冇乜女人緣,亦唔係特別懂得同異性溝通。一下子身邊出現一班年輕女孩子,講真其實係幾唔慣的。由於公司規模唔大,作為老闆既我,係逼於無奈地要處理好多「女孩子之間」既人事問題。久而久之,班同事對我既信任亦因為幫佢地處理得呢亭問題多而增加了。增加咗信任係咪好事呢?其實幾兩睇的。由於我公司唔係咩跨國大機構,出手永遠冇可能追得上大公司既package,同事跟你信任夠,關係密切既好處係,會減低員工既流失,而同事亦願意為你賣命工作。至於唔好既方面嘛…同事搵我傾訴同尋求意見既事情,則變得越黎越廣泛…除咗工作之外,有關佢地家庭、以至個人,甚至感情上既困擾,有時都會搵我傾傾計。我其實覺得幾唔妥當的,好多時其實我都唔係好想掂到佢地呢亭私人事,但當日經驗尚淺既我,卻唔係好懂得推卻。最終我既房間,好似變咗一間專為同事們而設既心理治療室一樣。

果陣,有個女同事叫Ashley,從外國剛讀完書番嚟,因緣際會嚟咗我公司返工。Ashley做嘢,其實幾細心,樣子也長得幾OK的(男人都係咁既…對樣子長得比較好睇既同事,總會不自覺有一點偏心的。),呢個同事,我其實蠻喜歡的。Ashley入嚟做咗半年左右,佢爸爸就因為心臟病突然過咗身。因為呢件事,佢響我辦公室房間裡面大喊過幾場,我查實乜都做唔到,亦冇乜意見俾得到佢,除咗靜靜地聽佢講嘢,與及供應大量tissue俾佢之外,我查實冇嘢可以做。

不過響我間房喊過幾場之後,我開始覺得Ashley對我既態度有少少唔同咗。遲鈍如我其實也feel到有多少唔妥,只是她沒有跟我說過些甚麼,又或者做過些甚麼,我也就只能繼續裝作「若無其事」地如常返工,如常跟她相處。

後來有一次,公司接了單大生意。為此我跟一班同事在放工後一起去附近的酒吧慶功。大夥兒都喝了點酒,嘻嘻哈哈,氣氛蠻好的。忽然間,有人在我耳背狠狠地吻了一下。我嚇了一嚇,回頭一望,見到Ashley對著我微笑。

我不知道這個場面,有沒有其他同事看見,但我得承認,那一刻,我個心跳到好似剛跑完馬拉松一樣。

「Ashley,你飲醉啦。」我故作鎮定地說。

「你醉我都未醉。」Ashley跟我扮了個鬼臉,便拿著手中既酒杯,走了過隔離檯跟其他同事傾計了。

我也許係真係太純情了,從來都冇遇過呢種事情。問心講,果一刻既感覺,其實好特別,也不知道是應該開心還是唔開心。本來接咗單大生意之後,心情應該好興奮的,但無啦啦俾人咀咗一啖之後,響酒吧裡面,我完全冇辦法說出話來。

「哦?發生咗件咁既事?」第二日,呢件事困響我心裡面總係唔係好舒服,我還是將這件事,一五一十地跟心穎講:「哈哈,橋,你終於都有豔遇啦。」

「你咁係咪算係串我呢?」我老沒好氣地說:「我估佢可能飲大咗…加上響外國住得耐,有啲鬼妹仔性格遮…」

「你響度自己呃自己啦。」心穎帶點取笑我既眼神:「你其實自己知道佢應該對你有啲嘢丫,你呃自己都冇用格。」

「咁我可以點先…」我嘆了口大氣:「唔通因為俾佢咀左啖,要炒咗佢咩!」

「哈哈,睇黎我既男朋友仔呢次真係嚇親喎。」心穎說:「我諗你響呢個階段,都係冇乜嘢可以做架啦,都係如常咁工作,如常咁相處囉。不過呢,我估佢錫過你之後,遲下可能會行動升級都未定。你如果對人冇意思既話,自己就小心啲避忌啲囉。心動既話就當然另計。」

「黐線,心動條命咩。」我都唔知自己係咪有啲心虛,所以回答既反應出奇地快。

也許係呢個反應出賣咗我吧。心穎定眼望了望我,大家都靜咗落嚟,沒有說話。

沉默了好一會兒之後,心穎深呼吸了一口氣,然後將手按輕輕著我既胸口。佢既手心,應該感受到我那異常急速既心跳。

「橋,我信你唔會亂來的。」

「嗯。」我點了點頭。

「你會處理得好好的。」

「嗯。」

酒吧果晚之後既一個星期,一切如常。Ashley並冇如心穎所講,有任何「升級」既行動。直至星期五晚上,我獨自留在辦公室裡準備下星期既presentation。週末前夕,我以為同事們早就放工走曬,點知我一推開我既房門,就見到Ashley還坐在自己的座椅上。

我的心跳忽然又來了。

Click here to add 米梓橋 on your Facebook

1 則留言: